Ben je net lekker aan het leven. Hoor je dat je dood gaat. Wat dan? Onze OML'ers laten het er niet bij zitten en halen álles uit het leven!

Laatje niet kisten - Het leven beleefd

29-10-2014

Wat is dood? Waarom gaan we dood? En waar gaan we eigenlijk heen? In Na de Dood: Laat je niet kisten praten we met verschillende mensen over de dood. In deze aflevering praten we met hen die al veel van het leven hebben mogen ervaren. De ouderen!

Personen in dit fragment:

  • pieternel
  • paatje phefferkorn
  • harry lansink

Reacties (0)

BNNVARA wij zijn voor