Logo Academy
Bij BNNVARA zijn wij altijd op zoek naar nieuw talent. Daarom hebben we de BNNVARA Academy, een opleidingstraject speciaal voor de grootste mediatalenten die het verschil willen maken. In een halfjaar tijd worden jonge talenten klaargestoomd tot mediaprofessionals.

Wijnanda - crossmediale contentmaker

24-02-2020
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
236 keer bekeken
  •  
Wijnanda
Ik ben: Wijnanda Duits
Vrienden noemen mij: Wijntje

Mijn leeftijd is: 28
Ik woon in: Amsterdam

Mijn hobby’s zijn: Kickboksen, wielrennen, dansen, zingen en meespelen met muziek.
Mijn superkracht is: Puppy love.
Dit liedje krijg ik niet meer uit mijn hoofd: De winterspecial.
Als ik een snoepje was dan zou ik zijn: Een lolly met kauwgomvulling (fruit variant).

Wat ik doe bij de BNNVARA Academy: Crossmediale contentmaker bij de afdeling Digital.
Mijn leukste BNNVARA Academy ervaring is: Onze kersthit: Winter Special opnemen!
Mijn grootste leerpunt van de Academy is: Concepten tot in de puntjes uitwerken. Vooraf veel onderzoeken. Hoe beter je dit doet hoe beter je concept wordt.
Ik ben het meest trots op: Mijn drang om nieuwe dingen te ontdekken.

Ik wil nog leren: Animeren met Adobe After Effects.
Later word ik: Wijnboer.

Waar ik aan mee heb gewerkt: Momenteel werk ik aan een nieuw onlineconcept bij Kassa, maar ik heb ook producties meegedraaid bij meerdere onlinevideo’s van ‘Make Holland Great Again’. Ook aan eigen concepten in samenwerking met anderen die nog in volle gang zijn. En natuurlijk ons pareltje: de kersthit!
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.
BNNVARA LogoWij zijn voor