De afdeling Publieks- en Ledenservice staat voor u klaar met al uw vragen over de gids, de verzending, uw account, abonnement en betaling. U kunt de afdeling bereikbaar via:
Post:
Postbus 175
1200 AD
HILVERSUM
Telefoon: 0900-0123 (Geen extra kosten. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.)
E-mail: contact@varagids.nl
Mails worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. U ontvangt zo snel als mogelijk antwoord van ons.
BNNVARA-account: Log in, of maak een account aan via mijn.bnnvara.nl. Via Accountinstellingen kunt u onder het kopje "Klantenservice" via "Mijn Vragen" een vraag aan ons stellen.
De VARAgids wordt uiterlijk woensdag voor ingangsdatum bij onze abonnees bezorgd.
Door leveringsproblemen en de feestdagen kan het zijn dat u uw gids een aantal dagen laten kunt ontvangen dan dat u gewend bent. Wij zijn ons hiervan bewust en hard bezig om de levering weer op de gebruikelijke dagen bij u door de brievenbus te krijgen. Onze excuses voor het ongemak.
De VARAgids niet óf beschadigd ontvangen?
Geef dit direct door aan onze Ledenservice. Wij sturen dan zo snel als mogelijk – en uiteraard kosteloos – nogmaals de VARAgids. U vindt de contactgegevens bovenaan deze pagina.
Nazending aangevraagd voor 17:00 uur?
Wij bieden de nazending dezelfde werkdag aan bij PostNL, anders gaat deze pas de eerstvolgende werkdag met de post mee.
Hoe kan ik abonnee worden op de VARAgids?
Ga naar onze website en kies een speciale aanbieding of neem contact op met onze afdeling Ledenservice.
Wat is mijn relatienummer?
Wij hebben het relatienummer bevestigd per brief of per e-mail. Als abonnee van de VARAgids is het relatienummer (Relnr) te vinden op de voorkant van de VARAgids; net boven de adresgegevens. Is het relatienummer niet bekend of te vinden? Neem dan contact op met de afdeling Ledenservice.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Een verhuizing of bijvoorbeeld een naamswijziging doorgeven? Doe dit direct zelf via het BNNVARA-account! Ga naar mijn.bnnvara.nl en log in. Of neem contact op met de medewerkers van onze Ledenservice.
Op welke manier kan ik mijn abonnement betalen?
U ontvangt uw factuur per e-mail of per brief. Er zijn drie verschillende manieren waarop betaling van deze factuur mogelijk is:
Wat moet ik doen als ik de VARAgids niet of beschadigd heb ontvangen?
De VARAgids wordt uiterlijk woensdag voor ingangsdatum bij onze abonnees bezorgd. De VARAgids niet óf beschadigd ontvangen? Geef dit direct aan ons door! Wij sturen dan zo snel als mogelijk – en uiteraard kosteloos – nogmaals de VARAgids.
Kan ik de VARAgids tijdelijk op een ander adres laten bezorgen?
Het is mogelijk om de VARAgids tijdelijk op een ander adres in Nederland te laten bezorgen. Wij willen dit, in verband met het drukproces, wel minimaal twee weken van te voren weten.
Bezorging tijdelijk stoppen?
Het is mogelijk om de verzending van de VARAgids tijdelijk te stoppen. Wij willen dit wel, in verband met het drukproces, minimaal twee weken van te voren weten. Neem contact op met de medewerkers van de Ledenservice om dit te regelen.
Ik woon in het buitenland, kan ik een abonnee worden van de VARAgids?
Het is mogelijk om de VARAgids in het buitenland te ontvangen, zolang je woonachtig bent in de EU.
De abonnementsprijs voor het ontvangen van de VARAgids in het buitenland bedraagt € 250,00 per kalenderjaar, inclusief de kosten voor verzending van de VARAgids in de EU.
Interesse in een abonnement in het buitenland? Neem contact op met de afdeling Ledenservice. Wij zijn elke werkdag, tijdens kantooruren, bereikbaar via +31 88 6766 666 – vraag naar de afdeling Ledenservice.
___
VARAgids Avondeditie
Wie zijn de gasten aan de tafels? En hoe goed is die nieuwe Netflix-documentaire die vanaf vandaag online staat? In de VARAgids-Avondeditie iedere werkdag voorpret bij de tv-avond die komen gaat! Ga naar onze website voor meer informatie en om u aan te melden voor onze nieuwsbrief: VARAgids Avondeditie.
Reclame-uitingen
De VARAgids kan bijgesloten reclame-uitingen bevatten. Bedrijven adverteren ook in of bij de VARAgids. Met de gids hebben we een commerciële doelstelling en met de opbrengst van advertenties in de VARAgids óf als bijlage kunnen wij de abonnementskosten voor onze abonnees zo laag mogelijk houden en financierden we bijvoorbeeld deels de serie De Strijd, over de geschiedenis van de arbeidersbeweging. Wanneer u geen prijs stelt op reclamebijlagen, dan kunt u dit aan ons doorgeven aan de medewerkers van onze afdeling Ledenservice.
BNNVARA Hoe zit dat?
De programma’s van BNNVARA worden sinds 24 augustus 2017 uitgezonden onder de vlag van het merk BNNVARA. Niet meer in de oude hokjes, maar overal dwars doorheen als één uitgesproken mediamerk. Bij BNNVARA maken we ons hard voor een vrije en sociaal rechtvaardige samenleving waarin iedereen mag meedoen. Met de energie, lef en humor die je gewend bent. En met de programma’s en presentatoren die bij ons passen. We maken programma’s als BOOS, Kassa, Floortje Naar Het Einde Van De Wereld, Zembla, 3 op Reis, Op1 en First Dates.
De verkozen leden die de leden van BNNVARA vertegenwoordigen, werken actief mee aan de koers van de omroep. Sinds 1 september 2018 gebeurt dit vanuit een gezamenlijke Ledenraad BNNVARA. Daardoor kunnen we onze leden nog beter kunnen betrekken bij alles wat BNNVARA maakt. De Ledenraad BNNVARA ziet erop toe dat de waarden van BNN en VARA geborgd zijn en blijven binnen BNNVARA. Vertaald naar nu natuurlijk, want stilstaan is geen optie. Nooit geweest ook. De maatschappelijke mediaorganisatie BNNVARA wil een breed publiek informeren, raken, amuseren en aan het denken zetten. Vanuit onze betrokkenheid en met een positief kritische blik blijven we het publieke debat stimuleren.
De VARAgids is een los merk van BNNVARA. Abonnees van de VARAgids ontvangen de gids thuis. Daarnaast is de VARAgids ook los in de winkel te koop. Kijk voor meer informatie op onze website.
Meld je snel en gratis aan voor de BNNVARA nieuwsbrief!