Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL tevreden over extra klusjes postbezorgers

23-02-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
postNL bezorger 930x520
PostNL is tevreden over de extra klusjes die sommige postbezorgers doen. Ze nemen onder meer watermeterstanden op, controleren onkruid en houden eenzame mensen in de gaten. De eerste proeven zijn veelbelovend, aldus PostNL in het AD. Het project wordt daarom uitgebreid.
Goede score
Een van de klanten van PostNL is drinkwaterbedrijf Waternet in Amsterdam en omgeving. Postbezorgers gingen langs bij mensen die niet reageerden op oproepen om de waterstanden door te geven. Van de duizend klanten die niet reageerden, bereikten postbezorgers er zeshonderd in een paar weken tijd. ,,Een hele mooie score'', aldus Waternet. Volgens PostNL zijn bezorgers ook blij dat hun werk gevarieerder is. Bovendien krijgen ze betaald voor de klusjes. ANP
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Reacties (3)

thea toby van onzen
thea toby van onzen26 feb. 2017 - 11:40

Dus daarom worden de pakketten niet meer op de afgesproken tijd bezorgd. Men heeft het te druk met de nevenactiviteiten..

piet van ansem
piet van ansem24 feb. 2017 - 16:43

post is er natuurlijk veel te weinig en je moet toch wat voor je geld ,niet dan?

korenbloem2000
korenbloem200024 feb. 2017 - 12:51

Weer een "slimme" manier om een ander een baan af te pakken.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!