Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!
Zaterdag in Kassa: Honderden klachten over PostNL
21-09-2018
•
leestijd 2 minuten
•
426 keer bekeken
•
Zaterdag in Kassa besteden we aandacht aan de hoeveelheid verschillende klachten bij PostNL. Verder hebben we het over ongewenste telefoontjes ondanks het Bel-me-niet Register en we ontvingen klachten over Tel Sell.
Honderden klachten over PostNL
De Consumentenbond en Kassa kregen de afgelopen tijd honderden klachten over PostNL. Pakketjes werden niet op de afgesproken dag of tijdstip geleverd en consumenten kregen een briefje in de brievenbus dat ze niet thuis waren terwijl ze er wél waren. Daarnaast werden pakketjes gewoonweg achtergelaten in de buurt van het huis. Wat is er aan de hand bij PostNL?
Nog steeds ongewenste telefoontjes ondanks Bel-me-niet Register
Het Bel-me-niet Register is in het leven geroepen om consumenten te beschermen tegen ongewenste telefoontjes van bedrijven. Maar uit de enquête van Kassa blijkt dat consumenten nog steeds ongewenste telefoontjes krijgen, ondanks dat ze in het Register staan. Hoe kan dat?
Tientallen klachten over de Air Cooler van Tel Sell
Nederland heeft een prachtige zomer gehad. Met 30+ graden werden ventilatoren en airco’s massaal ingekocht. Zo ook de Air Cooler van Tel Sell, die binnen één tot drie werkdagen geleverd zou worden. Maar de Air Cooler werd niet binnen de beloofde drie dagen geleverd en als het product wél geleverd werd, dan was het kapot. De klantenservice was moeilijk bereikbaar en teruggave van geld blijft uit.
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op
Twitter
! Gebruik
#KassaTV
in je tweet om mee te discussiëren!
Like ons ook op
Facebook
en volg ons op
Instagram
!
Kassa bijwonen? Meld je
hier
aan.