Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Superdieren gaan voetbalplaatjes achterna

04-07-2011
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
dierenplaatjes.jpg
Na het jarenlange succes van de voetbalplaatjes zet Albert Heijn nu in op dierenplaatjes. Volgens Albert Heijn is de spaaractie "Superdieren" een groot succes. Het bijzondere aan de actie is de samenwerking met het Wereld Natuur Fonds.
Astrid van den Oetelaar, Chief Marketing Officer bij het WNF, heeft in samenwerking met Albert Heijn een actie op touw gezet om kinderen spelenderwijs bewust te laten worden van de bedreigingen die de natuur heeft.
92 miljoen plaatjes
Albert Heijn heeft 92 miljoen zakjes met dierenplaatjes laten maken, waarvan er vorige week al 46 miljoen van zijn verspreid. Bij elke besteding van 10 euro worden de dierenplaatjes verstrekt.
Het Wereld Natuur Fonds en Albert Heijn hebben verklaard dat ze doorgaan met de actie. Bron: Trouw/AH
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor