Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oproep: Is retourneren van kleding bij jou misgegaan?

22-03-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
webshop online winkelen phishing
Heb je weleens kleding online besteld, maar was het toch niet helemaal wat je ervan verwachtte? Dan wil je het natuurlijk retourneren. Soms kan retourneren misgaan. Kreeg je bijvoorbeeld je geld niet terug of pas na heel lang wachten, was er geen retourregeling of waren er andere problemen?
Mail ons
Laat het ons weten. Stuur een mail naar  kassa@vara.nl  met jouw verhaal. Noem in je bericht in ieder geval de online shop waar het kledingstuk is gekocht, de kosten van teruggestuurde kleding en je mobiele telefoonnummer.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Reacties (9)

meisjevan52
meisjevan5224 mrt. 2017 - 14:03

Ik koop al jaren mijn kleren bij Bon Prix, Nooit problemen gehad, Totdat ik afgelopen zaterdag  een legging kreeg toegestuurd, ( die ik wel had besteld ) en een flodderig T-shirt die ik niet had besteld, maar 2 korte leggings. Ik heb gebeld met een medewerkster, en kreeg te horen dat ik het T-shirt terug kon sturen, en dat zijn de 2 leggings alsnog zouden sturen. Per mail kreeg ik daar een bevestiging van, maar ook gelijk een rekening voor die 2 leggings die ik al had betaald, plus porto kosten. Heb daarop een mail gestuurd, want bellen kost ook 0.60 cent per minuut. En kreeg eerst een mailtje dat ze mijn mail ontvangen hadden, daarna eentje dat ik een ander mailtje zou krijgen met een oplossing. Poeh, na 3 dagen was het zo simpel opgelost, Geen kosten voor mij, exuses van hen. Maar ik vind dat ze vanlieverlee wel eens mogen stoppen met die hoge verzendkosten. Maar verder in al die jaren nooit moeilijkheden gehad.

snel0026
snel002623 mrt. 2017 - 13:45

Bij Atlas for Men een jack gekocht. Na 3 maanden ging de rits kapot.Blijkt dat ze na 30 dagen geen garantie meer geven. Geld weg.

varion
varion22 mrt. 2017 - 19:02

Bij bon prix 6 artikelen teruggestuurd,stonden ook alle 6 op de retoursite bij bon prix.3 dagen later was er opeens een jeans van €24,95 vanaf gehaald.Daar heb ik voor gebeld maar ze zeiden dat er helemaal geen jeans bij had gestaanIk heb toch mijn geld alsnog teruggekregen .Ik koop al jaren mijn kleding bij bon prix en verder nog nooit trammelant gehad, ik blijf er dus wel kopen.

annet25
annet2522 mrt. 2017 - 14:29

Ik koop al mijn kleding online en heb nog nooit problemen gehad.

moneypenny33
moneypenny3322 mrt. 2017 - 13:37

Ja, bij Wehkamp. Twee kledingstukken terug gestuurd, maar eentje ingeboekt en verwerkt. Ik had al bijna een negatieve BKR aan m'n broek hangen omdat het steeds niet werd opgelost. Ik heb toen maar betaalt, een klacht ingediend via klachtencompas.nl en ineens kon het wel. Ik bestel nooit meer bij Wehkamp sindsdien. 

tijger1
tijger122 mrt. 2017 - 12:47

Nee, nog nooit. Maar bestel ook bij normale bedrijven en niet bij schimmige webshops.

ervand
ervand22 mrt. 2017 - 11:56

Nee, nog nooit. En ik heb bij bijna alle Nederlandse en het Duitse Postorderbedrijf Bader in de loop van de jaren kleding gekocht en / of teruggestuurd.

johanna66
johanna6622 mrt. 2017 - 11:52

Ja, 2 keer mis gegaan bij Showroomprive.nl. Hoop gedoe omdat ik formulieren moet invullen en  kopieen moet  doorsturen van de retour bonnen.  Ik heb geleerd van alles wat er terug gaat de retourbonnetjes te bewaren. 

ansveen
ansveen22 mrt. 2017 - 11:38

Bonprix is TOP. Makkelijk te retourneren bij post. Geld snel terug. Doe dit al jaren. Geen problemen

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!