Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Online Consument is trouw aan favoriete winkel

03-07-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
webwinkel_03.jpg
Consumenten hebben bij het online winkelen een duidelijke voorkeur voor een zeer beperkte hoeveelheid webwinkels. Uit onderzoek van PwC blijkt dat 62 procent van de Nederlanders online winkelt bij slechts vijf of minder webshops. Vooral mensen die veel online kopen zijn bijzonder trouw aan ‘hun’ winkel. Als klanten eenmaal vertrouwd zijn met de gang van zaken bij een webwinkel komen zij hier makkelijk terug. Deze trend is niet alleen zichtbaar in Nederland, maar gaat ook op internationaal niveau op.
Bron: Retailnews
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor