Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Klant voelt zich zelden koning

04-03-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
winkelen_01.jpg
Bedrijven buitelen over elkaar heen met reclamecampagnes die de klant centraal stellen. Maar in de praktijk valt dat tegen, staat in het Nationaal Klantbelevingsonderzoek 2012. Dat schrijft De Telegraaf.
'Organisaties doen niet hun best'
Zo zegt 42 procent van de ondervraagden zich als klant niet gewaardeerd te voelen. En 55 procent zegt dat de organisatie ,,niet altijd haar uiterste best doet'' om klanten te helpen.
ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor