Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Klant bepaalt beloning medewerker

30-09-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
mobile_phone_groot_02.jpg
Klanten lang laten wachten of een chagrijnige bui kan verkopers van BelCompany duur komen te staan. Het telecombedrijf gaat de tevredenheid van klanten meewegen in de jaarlijkse bonus voor de winkelmedewerkers. ,,De klanten bepalen de beloning van medewerkers'', meldde BelCompany donderdag.
Klanten kunnen op de website van het telecombedrijf de winkel waar zij hun aankoop hebben gedaan beoordelen. De totaalscore van elke winkel wordt vervolgens verwerkt in de bonus van de medewerkers. ,,We hopen dat we hiermee de dienstverlening aan onze klanten verder kunnen verbeteren'', zei Paul Vreeburg, directeur van BelCompany.
BelCompany heeft ruim 175 winkels in Nederland en maakt deel uit van het Macintosh-concern. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor