Wij waren echt wel tevreden met de tan codes. Echter, wij werden gedwongen om met de app onze overschrijvingen te bevestigen. Is gelukt, alleen jammer dat de handleiding zo summier was. Mijn probleem is dat betalen met ideal (bij bijna al mijn internet bestellingen) niet lukt. Hier wordt om een tancode gevraagd. Had ik net weggegooid. Nu moet ik naar een servicepunt om een mobiel nummer door te geven zodat ik daarop een tancode kan ontvangen. Maarrrrr dat had ik toch!!!!
het is van de gekke, steeds meer organisaties gaan gebruik maken van de sms dubbele verificatie, zoals de zorgverzekeraars, betaaldiensten en overige dienstverleners en juist deze door de nederlanders op de been geholpen bank stapt daar van af.zij moeten mij een gratis smartfoon geven, die ik zeker niet wil gebruiken uit principe, waarvoor zij de kosten moeten vergoeden, immers niet vergeten, zij verdienen nog steeds bakken euro's met ONZE pieken
Wat vrijmark zegt is een feit. Laat de ING ook eens aangeven of voor dit apparaat een vergoeding betaald moet worden of dat de algemene tarieven weer omhoog gaan zoals de laatste keer gebeurd is. Men bedenkt van alles om maar weer tarieven te kunnen verhogen en dat geldt niet alleen voor de ING.
En wie gaat dat betalen want de banken zijn niet te vertrouwen die zien in alles een optie om de tarieven te verhogen
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!