Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Op 15 augustus ben ik slachtoffer geworden van dezelfde qr-fraude. Ik heb toen contact gehad met het fraudedetectieteam van ING. Het werd mij toen duidelijk dat zij de informatie hadden dat een app was geactiveerd op een andere telefoon, terwijl dat in de waarschuwing die ze standaard per sms sturen niet stond.Ik heb ze toen telefonisch en per email de tip gegeven om die informatie in hun standaard waarschuwing op te nemen. Dat vonden ze een goed idee.Nu zie ik in de reactie van ING bij kassa! dat de ING met de klant meedenkt en de beveiling aanpast....met mijn suggestie! Kortom, de klant dacht hier met de ING mee, en niet andersom!Maar blij te vernemen dat ING het gaat vergoeden. Overigens, in het verleden kon je bij ING alleen de mobielbankieren app activeren als je ook een activeringscode genereerde na inloggen op de website met gebruikersnaam en wachtwoord, een dubbele beveiliging dus. ik heb ze ook gevraagd waarom ze daar vanaf zijn gestapt? Vriendelijke groet,Frode Numan
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!