Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consumentenbond vraagt ACM om maatregelen tegen Online.nl

11-03-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
consumentenbond logo930x520
Telecomprovider Online.nl krijgt de problemen rondom zijn dienstverlening maar niet opgelost. De Consumentenbond heeft de Autoriteit Consument en Markt (ACM) gevraagd om maatregelen te nemen.
Al sinds eind 2014 komen op het online klachtenplatform van de Consumentenbond, tientallen klachten per week binnen over Online.nl vanwege het niet leveren van televisie- of internetdiensten. De Consumentenbond plaatste eerder al een waarschuwing in zijn Internetprovider-vergelijker zodat consumenten die op zoek zijn naar een nieuwe provider op de hoogte zijn van de problemen bij Online.nl. Omdat de klachten aanhouden, ziet de Consumentenbond nu geen andere weg dan de toezichthouder te vragen om op te treden. 
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!