Onlangs heb ik een appartement op Sicilië geboekt bij Booking.com. Helaas was de werkelijkheid anders dan de website van Booking.com beloofde. Het was verschrikkelijk. Als jullie foto's willen zien, kan ik die per email nasturen. Ik heb contact met Booking.com gehad, maar zij zijn heel kort in hun antwoord: geen (gedeeltelijke) restitutie, niets, nog geen excuses. Ik ben er 2 nachten geweest ipv de 7 nachten die ik had geboekt. Het was geen goedkoop appartement, daar er veel faciliteiten zouden zijn. Die waren er niet. Dus zowel de foto's als de faciliteiten klopten niet. Zo een grote naam, maar ik wist niet dat dit zo een slecht bedrijf was! Ik hoop dat jullie dit nog eens willen behandelen in een uitzending, want een vakantie is iets waar je een jaar voor spaar en een jaar op wacht en als het dan tegenvalt, is dat heel zuur. Ik hoop op een reactie. Met vriendelijke groet, Arga Verschoor (arga.verschoor@gmail.com)
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!