Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Agressieve verkoper goed voor webshops

04-09-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
computer-groot_17.jpg
Opdringerige verkopers zijn voor consumenten de belangrijkste reden om fysieke winkels te mijden. Dat komt voort uit een onderzoek van CendrisMonitor, de bron voor het belangrijkste nieuws in Metro dinsdag. Maar liefst 85 procent van de Nederlandse consumenten bestelde in het afgelopen jaar iets via internet, van wie een krappe 20 procent vaker dan tien keer.
Een relatief groot aandeel van het ruim 5500 leden tellende panel geeft aan ergernissen te hebben in winkels. Stuk voor stuk zijn het redenen om geen aankopen in een winkel te (willen) doen.
Naast de opdringerig verkopers, zijn ook de drukte, het niet beschikbaar zijn van producten en de hoge prijzen redenen om niet meer naar fysieke winkel te (willen) gaan.
ANP/Metro
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor