Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

60% consumenten vindt prijs boodschappen doorslaggevend

15-05-2013
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
koopkracht_04.jpg
Steeds meer mensen vinden de prijs het belangrijkste criterium bij het boodschappen doen. Uit onderzoek van ING blijkt dat 40 procent van de consumenten nu beter op de prijzen van de boodschappen let dan één jaar geleden. Ruim 30 procent stelt de kwaliteit het belangrijkste selectiecriterium te vinden. 
Twee derde van de supermarktklanten stelt dat de prijzen de afgelopen drie maanden hoger zijn geworden.
Bron: Nu.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor