Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Met reclamemakers heb ik bepaald geen medelijden. Ze schreeuwen en blèren over het algemeen de ene na de andere onwaarheid. Er moeten zelfs consumentenprogramma's en organisaties aan te pas komen om al dat gelieg en gedraai te ontrafelen. En dan maken ze een keer een fout in hun eigen nadeel en dan komen we opeens onze belofte niet na? Zo werkt dat niet. Als het systeem waar ze mee werken onvolkomenheden heeft, is dat niet het probleem van de klant. Kwestie van check/dubbel check. Dat het pas na 1200 bestellingen wordt ontdekt, valt sowieso onder de noemer gepruts. En waar hebben we het dan helemaal over? Leen Bakker zal voor deze hoogslapers ongetwijfeld een uitgeknepen prijs hebben bedongen bij een of andere Chinees. Zo'n bed kost inkoop ook maar een paar tientjes. Als ze dat al kosten. Het is jammer van de schade, maar Leen moet een flinke jongen zijn en gewoon z'n afspraken nakomen. Elk bedrijf lijdt wel eens schade. Hij mag z'n handen dichtknijpen als dit z'n grootste zeperd is!
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!