Logo Joop
De opiniesite van BNNVARA met actueel nieuws en uitgesproken meningen

Youp van 't Hek pakt helpdesk-hel aan

  •  
25-10-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
415 keer bekeken
  •  
hek_300.jpg
Cabaretier komt in actie na schandalige behandeling door T-Mobile 
Van het kastje naar de muur, van de hoorn naar de haak, van het hek naar de dam, steeds stuitte Youp van ’t Hek op het bekende afpoeierbeleid toen hij een probleem had. Woedend wendde hij zich tot Twitter en liet zijn ergernis de vrije loop. Binnen de kortste keren wilde T-Mobile hem toen wel helpen. En dat maakte Van ’t Hek pas echt boos.

Meer over:

nieuws, media
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.
BNNVARA LogoWij zijn voor