Sea Shepherd heeft bekend gemaakt dat de Japanse walvisvaarder Yushin Maru 3 het Sea Shepherd-schip ‘Bob Barker’ heeft geramd.
Dat meldt de organisatie op haar website. Er zijn geen gewonden gevallen, maar er is wel schade aan het schip, dat doorgaat met haar acties om de walvisvaarders te blokkeren.