Logo Joop
De opiniesite van BNNVARA met actueel nieuws en uitgesproken meningen.

'Weer een schip van Sea Shepherd geramd'

06-02-2010
leestijd 1 minuten
58 keer bekeken
bobbarker_300.jpg
Japanners rammen nu de 'Bob Barker'
Sea Shepherd heeft bekend gemaakt dat de Japanse walvisvaarder Yushin Maru 3 het Sea Shepherd-schip ‘Bob Barker’ heeft geramd.
Dat meldt de organisatie op haar website. Er zijn geen gewonden gevallen, maar er is wel schade aan het schip, dat doorgaat met haar acties om de walvisvaarders te blokkeren.

Meer over:

nieuws, groen
Delen:

Reacties (0)

Joop

Meld je hieronder gratis aan voor Joop NL. Iedere donderdag een selectie opvallende nieuwsverhalen, opinies en cartoons in je mailbox.

BNNVARA wij zijn voor