Logo Joop
De opiniesite van BNNVARA met actueel nieuws en uitgesproken meningen.

Slechte verliezer breekt studio van spelshow af tijdens uitzending

24-02-2021
leestijd 1 minuten
117 keer bekeken
Niet iedereen kan even goed tegen zijn verlies. Dat bleek vrijdag maar weer tijdens een aflevering van de IJslandse spelshow ‘Gettu betur’ (Raad nogmaals). Na een verloren ronde slaan bij een van de kandidaten de stoppen door, waarna hij zijn eigen desk omver gooit en zijn microfoon door de zaal smijt. Dan stormt hij het podium af, maar niet voordat hij het glas water van de persoon naast hem nog een slinger geeft. Terwijl de presentatrice gauw een pauze aankondigt, is op de achtergrond nog te horen dat de gemoederen van de verliezer nog altijd niet bedaard zijn.
Video niet te zien? Klik hier.
Delen:

Reacties (0)

Joop

Meld je hieronder gratis aan voor Joop NL. Iedere donderdag een selectie opvallende nieuwsverhalen, opinies en cartoons in je mailbox.

BNNVARA wij zijn voor