Logo Joop
De opiniesite van BNNVARA met actueel nieuws en uitgesproken meningen.

Het bestaat: Oranje-haat

11-07-2010
leestijd 1 minuten
117 keer bekeken
BNNVARA fallback image
Waarom de columnist van De Telegraaf liever heeft dat Spanje wint
Rob Hoogland, de scherpslijpende columnist van De Telegraaf twitterde zaterdag dat als het er op aan komt hij toch liever heeft dat Spanje wereldkampioen wordt.
Ik knipperde nog even met mijn ogen maar hij had het echt op Twitter  geschreven :
God belde net. “Ik overweeg je de wereldtitel te gunnen”, zei Hij. “Maar dan moet je PaarsPlus erbij nemen. Deal?” Nee dus. Viva Espana!

Meer over:

opinie, leven
Delen:

Reacties (0)

Joop

Meld je hieronder gratis aan voor Joop NL. Iedere donderdag een selectie opvallende nieuwsverhalen, opinies en cartoons in je mailbox.

BNNVARA wij zijn voor