Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
>>> Eye opener en ernstige wake up call...!!...voor het OM... >>> Goed onderzoeken, berechten en straffen. >>> Trouwens de opdrachtgevers zijn en blijven verantwoordelijk asl opdrachtgever, die het reilen en zeilen, hadden moeten controleren en rechtzetten in de vorm van een genoegdoening aan de slachtoffers. >>> Halleluja....de opdrachten voor de advocatuur stijgen...goed voor de economie....smile..!!
Opvallend dat hier nog helemaal niemand iets over te zeggen heeft. Wel begrijpelijk. Het zijn toch 'maar' huurders, nietwaar? Wie geen huur betaalt moet maar dubbelop gestraft worden, nietwaar? Hoe de zaken in werkelijkheid gegaan zijn interesseert niemand die een goed inkomen en een aardig koophuis heeft. De discriminatie van mensen met lage(re) inkomens die 'moeten' huren is al veel te ver doorgedrongen in de haarvaten van de neoliberale figuren die zichzelf altijd belangrijker vinden dan de medemens die pech heeft. Zelfs, als zo'n medemens uit 'eigen' kringen afkomstig zou zijn. Geef zo'n slachtoffer altijd eerst overal de schuld van. Later kunnen we dan rustig bekijken, of dat wel klopte, nietwaar? http://www.renderoactueel.com/content/index.php/editie-zuidoost-drenthe/incasso-schulden/6830/vroeg-signaleren-van-huur-schulden-dringt-huisuitzettingen-terug
[Opvallend dat hier nog helemaal niemand iets over te zeggen heeft. Wel begrijpelijk. Het zijn toch 'maar' huurders, nietwaar?] Het zijn niet toch 'maar' huurders. Elke bevolkingsgroep krijgt met deurwaarders te maken, voor het niet betalen van de huur of het niet betalen van de rekening van je driemaster. Iedereen die het eens gezien heeft weet dat de tarieven idioot hoog zijn. En iedereen die het eens gezien heeft denkt "Was ik maar in actie gekomen, dan had ik het voorkomen". Overigens zij deurwaarders niet de enigen met achterlijke tarieven bij betalingsproblemen, wat te denken van de administratiekosten bij boetes voor een geautomatiseerd proces waar geen mens een minuut voor hoeft te werken. Wat te denken van de administatieve verhogingen op een eerste aanmaning van watermaatschappij die hoger is dan de rekening zelf. Wat te denken van de leges op een uitreksel waarvoor het werk bestaat uit het aanklikken van een knop en het ophalen van het geprinte A4-tje. Wat te denken van een tarief van een Notaris van 300 Euro voor het faxen van een handtekening naar een collega notaris die even te ver weg zit om er zelf langs te gaan. En zo voort...