Video niet zichtbaar? Pas je cookie-instellingen aan of klik hier.
Nadat Tim Hofman eerder al zijn tanden zette in de Nederlandse influencers die Qatar aanprijzen , richt hij zijn pijlen nu op de sponsors van het WK in Qatar. Zijn BOOS-team bezoekt geldschieters zoals Adidas, Coca-Cola, McDonald’s en Budweiser die zich niet of nauwelijks hebben uitgelaten of verantwoord voor de misstanden in het land.
Hoe vaak spreek je iemand met een andere kijk op de wereld? Joop.nl, EW en Arminius willen je uitnodigen voor een wandeling of een videogesprek met iemand die over sommige zaken een andere mening heeft. Doe je mee? Beantwoord de eerste stelling hieronder. Meer lezen over De Wandeling? Klik hier. Zie je hieronder geen stelling? Pas je cookie-instellingen aan of klik hier.
window.addEventListener('message', function (evt){ var embed = document.getElementById('mycountrytalks-embed'); var currentScrollTop = 0, newScrollTop = 0; var additionalSafeSpace = 50; if (evt.origin === 'https://app.mycountrytalks.org') { if ("wasResized" in embed.dataset) { currentScrollTop = document.documentElement.scrollTop || document.body.scrollTop; newScrollTop = currentScrollTop + embed.getBoundingClientRect().top - additionalSafeSpace; window.scrollTo(0, newScrollTop); } embed.style.height = evt.data + 'px'; embed.setAttribute('data-was-resized', 'true'); } }, false);