Advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu.

Zonnepanelen op Groningse gemeentedaken

20-10-2011
leestijd 1 minuten
Zonnepanelen-in-wijk.jpg
Alle gemeentelijke gebouwen in de stad Groningen krijgen op termijn zonnepanelen. Dat meldde de gemeente donderdag.
Een kleine 20 gebouwen, waaronder scholen, zwembaden en sportzalen, krijgen al voor komend voorjaar zonnepanelen op het dak. De overige gebouwen volgen later. De gemeente wil met het project, dat 350.000 euro kost, het goede voorbeeld geven. Ook moet het bijdragen aan het behalen van de energiedoelstellingen.
Bron: ANP
Foto (cc) FaceMePLS

Reacties (0)

VroegeVogels

Maandag, woensdag en vrijdag versturen wij je alle informatie uit de radio en tv-uitzending en het laatste internetnieuws.

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor