Advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu.

Nieuwe actie voor duurzame kleding

  •  
12-05-2005
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
67 keer bekeken
  •  
vv_newsimg_110383.jpg
Goede Waar & Co start met de nieuwe campagne Natuurlijk Pluis voor duurzame kleding, die ondersteund wordt door Natuur en Milieu. Het hart van de actie vormt een e-card die mensen naar de website Natuurlijk Pluis leidt. Daar kunnen consumenten hun favoriete kledingmerk aanmoedigen meer duurzaam geproduceerde kleding in hun collecties op te nemen.
De campagne richt zich op de merken: Esprit, Cars, Bram’s Paris, Zerres, Mac, Blue Seven, Gaastra, Levi’s, Diesel, Replay, Gsus Industries, G-stra, Only en Miss Sixty. De merken met de meeste reacties krijgen deze op ludieke wijze overhandigd.
De website biedt verder informatie over duurzame kleding, een test met stellingen, een overzicht van duurzame kledingwinkels en de mogelijkheid om de e-card naar anderen door te sturen.
Meer informatie over de e-card actie op de site van Goede Waar & Co
 
Bron: Natuur en Milieu

Meer over:

nieuws - natuur
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Maandag, woensdag en vrijdag versturen wij je alle informatie uit de radio en tv-uitzending en het laatste internetnieuws.