Advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu.

Mieren belagen gedeukte gouden tor

11-10-2019
leestijd 1 minuten
310 keer bekeken
De larven van de gedeukte gouden tor leven in het nest van de rode bosmier. Of het een ontwikkelde larve is of een vrouwtje die haar eitjes komt leggen, is niet duidelijk. Het is wel duidelijk dat de mieren niet blij zijn met haar komst.
Gefilmd door Martien van Beekveld.
Delen:

Reacties (0)

VroegeVogels

Maandag, woensdag en vrijdag versturen wij je alle informatie uit de radio en tv-uitzending en het laatste internetnieuws.

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor