Advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu.

Landschap Noord-Holland wint Adforesult Publieksprijs 2006

  •  
23-05-2006
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
vv_newsimg_111030.jpg
Landschap Noord-Holland speelt zich weer aardig in de kijker met de spreukenactie. Beschermers van Landschap Noord-Holland zijn gevraagd een bordje met een spreuk van een bekende Noord-Hollander in de tuin te plaatsen.
 
Eerst is de actie, medio 2005, in Kennemerland gehouden, dit jaar staan de bordjes in Amsterdam en omgeving. Bij een proef bleek de naambekendheid te stijgen van 30 tot 70 procent!
De actie is ingediend voor een Esprix, een prijs voor reclamecampagnes. In de categorie non-profit won de campagne de Adforesult Publieksprijs! De Esprix is de vakprijs voor Direct Marketing en Sales Promotion. De Esprix behoort tot de belangrijkste prijzen op het gebied van marketingcommunicatie.
De inzendingen worden per categorie door een jury beoordeeld. Daarbij wordt gelet op strategie, creativiteit en effectiviteit. Hieraan verbonden is de Adforesult Publieksprijs, toegekend door het publiek. Er waren veertien genomineerden. Het 'publiek' bepaalde dat de campagne van Landschap Noord-Holland als winnaar uit de bus kwam.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Maandag, woensdag en vrijdag versturen wij je alle informatie uit de radio en tv-uitzending en het laatste internetnieuws.

BNNVARA LogoWij zijn voor