Advocaat van de natuur en spreekbuis van het milieu.

Hoe gaat het met orka Morgan?

25-06-2010
leestijd 1 minuten
Zondag het laatste nieuws over de jonge orka Morgan die woensdag verzwakt en ziek uit de Waddenzee werd gevist. In het Dolfinarium Harderwijk wordt ze opgelapt.
Delen:

Reacties (0)

VroegeVogels

Maandag, woensdag en vrijdag versturen wij je alle informatie uit de radio en tv-uitzending en het laatste internetnieuws.

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor