Tropical Danny, bekend van de zomerhit Toppertje, vindt klimaatverandering een goed idee. Hij houdt wel van een tropisch Nederland en is bereid daar veel voor te doen. 'Blijf stoken', zo luidt de tegencampagne voor een warmer klimaat in Nederland. In zijn reclamefilmpje laat Tropical Danny zien hoe wij voor een warmer klimaat kunnen zorgen. Hij geeft 10 tips hiervoor, zoals het vaker gebruik maken van de auto en langer en heter douchen. Bekijk de reclame:
Natuurlijk is dit geen èchte reclame en is Tropical Danny geen 'milieuvandalist'. Het filmpje is een promotiestunt van Fresh Cotton en KlimaatNeutraal Groep. Fresh Cotton verkoopt namelijk t-shirts, waarvan de opbrengst naar de KlimaatNeutraal Groep gaat. Deze organisatie zet zich in om het klimaatprobleem tegen te gaan door het CO2 evenwicht in de atmosfeer te herstellen. De KlimaatNeutraal Groep spoort organisaties aan om een zichtbare bijdrage te leveren en klimaatneutraal te ondernemen.
De promotiestunt is gericht op jongeren. Door op humoristische wijze het verkeerde beeld te tonen, hopen de makers particulieren te bewegen om juist wèl zuinig met energie om te gaan.