Dit is onze archiefsite. Ga naar kinderenvoorkinderen.nl voor de nieuwste informatie.

Op de foto met de koning!

01-05-2015
leestijd 1 minuten
66 keer bekeken
We reden met de bus naar Leiden en daar mochten we 'Energie!' dansen en zingen voor koning Willem-Alexander en koningin Máxima. En daarna wilden ze ook nog met ons op de foto! ;) 

Meer over:

#video
Delen:

Kinderen voor Kinderen nieuwsbrief

Ontvang het laatste nieuws over het Koor, nieuwe data voor kaartverkoop, de audities, exclusieve winacties en previews!

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor