Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Een verhoging van 2:50 is te doen KPN heeft de beste service.korte wacht tijd , bij de helpdesk Alle tijd Zal ook daarom weg gaan bij KPN
Ben het er totaal niet mee eens! Ik heb dan wel de nieuwe update, en ook de mediabox xl sinds kort aangeschaft met een vernieuwd menu, maar ik vind € 67 per maand echt meer dan genoeg! Dan toch even rondkijken waar ik goedkoper mee uit ben!
Dit was te verwachten na de upload verhoging. Maar als zij ons geld nu eens aan hun klanten besteden, en niet aan zoveel reclame besteden zijn wij goedkoper uit als klant. Laat ze om te beginnen om Ajax te sponsoren,want dat kost miljoenen per jaar. Ik denk er zeker over na om over te stappen als ze de prijs maar blijven verhogen !
Dat deze monopolisten de prijs zouden verhogen dat was reeds in een eerder stadium aangegeven. Ziggo verhoogd niet voor niets de internetsnelheid zo het was alleen de vraag wanneer. Zoals al eens eerder gezegd wordt TV. kijken, internetten, bellen straks voor 'Jan met de pet' onbetaalbaar. En al die onzinnige zenders die er alleen maar opgezet worden omdat het de zakken van de providers vult. Deze Commerciële bedrijven zijn er toch niet voor de consumenten net als de banken. Eigenlijk zijn het ordiniare witteboord criminelen die de consument zoveel mogelijk geld uit de zakken proberen te kloppen. Laat het luister en kijkgeld maar weer terugkomen. Dit bespaard de consumenten honderden € per jaar en dan hoeven we het nog niet eens te hebben over de kwalijke rotzooi die er door deze huidige criminelen wordt geproduceerd
En dan te bedenken dat "unlimited" niet onbeperkt is ....laten ze een faire use policy toepassen!
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!