Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!
Zaterdag in Kassa: Honderden klachten over winkelketen H&M
28-04-2017
•
leestijd 2 minuten
•
336 keer bekeken
•
Zaterdag in Kassa besteden we aandacht aan de geestelijke gezondheidszorg. Het zou beter gaan, maar wat is er van deze belofte terechtgekomen? Verder hebben we het over onduidelijke afschrijvingen. En het regent klachten bij winkelketen H&M.
Veel onduidelijke afschrijvingen op je rekening
Alles wat je via internetbankieren of je pinpas betaald wordt geregistreerd door de bank. Al die betalingen kun je inzien in je afschriften. Deze afschriften moet je van de bank regelmatig controleren op onterechte afboekingen. Maar dan moet je wel weten was het precies was, en veel van de afboekingen zijn onduidelijk.
Honderden klachten over winkelketen H&M
Op Facebook regent het klachten op de pagina van winkelketen H&M. Sinds de keten een nieuw bestelsysteem heeft, ervaren klanten veel problemen. De één kan niet meer inloggen, de ander krijgt aanmaningen terwijl de rekening al betaald is en bij velen worden de retouren niet goed verwerkt. En dan moet je ook nog eens een half uur in de wacht staan en wordt er niet of heel laat op e-mails gereageerd.
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op
Twitter
voor, tijdens en na de uitzending! Gebruik
#KassaTV
in je tweet om mee te discussiëren!
Like ons ook op
Facebook
en volg ons op
Instagram
!
Kassa bijwonen? Meld je
hier
aan.