Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zaterdag 26 september in Kassa

25-09-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
1845180.jpg
Door de economische crisis hebben nogal wat huiseigenaren dubbele lasten, omdat ze hun oude huis niet kwijt kunnen. En we laten ons nogal eens onbewust beïnvloeden door reclames en verpakkingen. Vooral in de vlees-sector is de beïnvloeding fors. Kassa laat zien hoe die mechanismes werken. Verder, vanaf volgende week treedt het "Bel Me Niet-register" in werking. Kassa legt uit waarom élke Nederlander zich daarvoor moet inschrijven
- door de economische crisis hebben nogal wat huiseigenaren dubbele lasten, omdat ze hun oude huis niet kwijt kunnen. Voor hen zijn begin dit jaar maatregelen genomen, waardoor ze hun oude huis makkelijker kunnen verhuren. Maar aan dat verhaal zitten zoveel nadelen dat het bijna niemand lukt om ook daadwerkelijk de oude woning te verhuren. Banken én gemeenten blijken vaak dwars te liggen.
- we laten ons nogal eens onbewust beïnvloeden door reclames en verpakkingen. Vooral in de vlees-sector is de beïnvloeding fors. Kassa laat zien hoe die mechanismes werken, en wat er bijvoorbeeld allemaal mis is aan de huidige reclamecampagne voor kalfsvlees
- en vanaf volgende week treedt het "Bel Me Niet-register" in werking. Kassa legt uit waarom élke Nederlander zich daarvoor moet inschrijven.
Kassa: zaterdag om VIJF VOOR ZEVEN op Nederland 1.

Meer over:

diginieuws
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor