Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zalando meest irritante reclame

18-12-2012
leestijd 1 minuten
80 keer bekeken
Logo_Zalando.jpg
Het reclamespotje van internetwinkel Zalando is bekroond met de Loden Leeuw 2012. Dit is de prijs voor de meest irritante reclame. Dat is maandag bekendgemaakt in het TROS-programma Radar.
Loden Leeuw
Zalando won, met hun geschreeuw en verkleedpartijen, zoals Radar zegt, deze twijfelachtige eer. De Loden Leeuw voor de meest irritante BN’er in een reclame ging dit jaar naar Patricia Paay voor het Miljoenenspel.
Irritante BN'er
Patricia Paay kreeg 33 procent van de stemmen en versloeg daarmee Tatjana (Basic-Fit, 28 procent), Winston Gerschtanowitz (Vodafone, 18 procent), Jörgen Raymann (Robijn, 13 procent) en Cas Jansen & Jack Wouterse (C1000, 8 procent).
Reclame
Zalando kreeg maar liefst 62 procent van de stemmen en liet Specsavers (15 procent), De Nederlandse Energie Maatschappij (11 procent), SIRE (7 procent) en Simpel (5 procent) ver achter zich. De internetwinkel won vorig jaar dezelfde prijs voor hun ‘nudisten’-commercial.
Volgens de TROS zijn via internet 127.525 stemmen uitgebracht.
ANP

Meer over:

reclame, diginieuws
Delen:

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor