Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Weinig klachten over reisorganisaties

11-07-2014
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
vakantie_sunnybeach_01.jpg
Volgens de Consumentenbond zijn de meeste Nederlandse reizigers erg tevreden over de reisorganisatie waarmee ze op vakantie zijn geweest. Uit onderzoek van de Consumentenbond bleek dat 10 procent een klacht heeft ingediend bij een reisorganisatie. 62 procent was tevreden en 31 procent was zeer tevreden over de reisorganisatie.
Recht op schadevergoeding
Klachten indienen is erg verstandig volgens de Consumentenbond omdat dan het recht op een schadevergoeding niet wordt verspeeld. De reisorganisatie krijgt dan namelijk de kans om het probleem tijdens de vakantie op te lossen.
Wanneer consumenten er niet uitkomen met hun reisorganisatie kunnen ze eventueel de Geschillencommissie Reizen inlichten. Bron: Nu.nl
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!