Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wakker Dier pleit voor biologische koopjes

12-10-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
2015598.jpg
Dierenbeschermingsorganisatie Wakker Dier gaat vegetarische en biologische aanbiedingen van supermarkten promoten met een eigen digitale folder. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf zondag aanmelden voor een e-mailnieuwsbrief met diervriendelijke koopjes, zo liet de organisatie weten.
Met het initiatief wil Wakker Dier het publiek op de hoogte houden van alle diervriendelijke folderaanbiedingen van de grote supermarkten. De nieuwsbrief heet de Wakkere Winkelaar en is onderdeel van een campagne tegen goedkoop vlees.
De aanbiedingen komen van de supermarkten Albert Heijn, C1000, Super de Boer, Jumbo, Plus en de supermarktcombinatie Dirk, Bas en Digros. Geïnteresseerden kunnen zich voor de e-mailnieuwsbrief aanmelden op de website van Wakker Dier. ANP

Meer over:

diginieuws
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor