Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Virtuele medewerkers soms onbegrijpelijk

04-10-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Een vraag stellen aan een bedrijf is best lastig. De klantenservice heeft lange wachttijden, en het antwoord zoeken op een website is ook niet echt handig. Daarom introduceren steeds meer bedrijven de “virtuele medewerker”. Da’s iemand die op de website al uw vragen beantwoord. Handig? Dat moet nog maar blijken...
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor