Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verlenging: Telefoon Philips laat op zich wachten

14-04-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Philips is eind vorig jaar een actie gestart waarbij na het aankopen van een Dect telefoon een extra toestel opgevraagd kon worden. Maar de levering laat maanden op zich wachten. Klanten vinden dat het allemaal wel lang duurt, zijn ontevreden over de klantenservice en willen soms zelfs van de aankoop af. Philips vertelt in de studio van Kassa meer.
Philips had in december 2006 / januari 2007 een actie. Bij aankoop van
de Philips DECT telefoon kon je een gratis handset ontvangen. Daarvoor moest de kassabon en een formulier worden opgestuurd naar Philips. Binnen 2 tot 4 weken zou je de handset toegezonden krijgen.
Ondertussen zitten een heleboel kopers van die telefoon nog steeds op hun gratis handset te wachten! Deze mensen hebben onlangs van Philips gehoord dat ze de telefoon eind april toegezonden krijgen.
Rogier Volmer is marketingmanager bij Philips. Hij vertelt dat Philips is verrast door het succes van de actie en dat ze deze vraag niet hadden voorzien. Er worden nu extra handsets geproduceerd.
Mensen die hun geld terug wilden, kreeg nul op het rekest bij de Consumentenlijn van Philips.
Philips denkt dat geldteruggave niet echt de oplossing biedt voor de consument maar mochten er nijpende gevallen zijn, dan zullen wij dat met de individuele consument opnemen. Consumenten met eventuele klachten kunnen zich wenden tot de Philips Consumentenlijn 0900 – 8407.
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!