Verlenging: problemen met InternetPlusBellen van KPN
21-10-2006
• leestijd 1 minuten
Al vele weken staat KPN erg hoog in onze Klachten Top 3. Tientallen klachten komen wekelijks bij Kassa binnen over InternetPlusBellen van KPN en dochters Het Net en Planet.
Na Wanadoo en Tele2 heeft ook Nederlands grootste telefoonprovider ernstige problemen met gecombineerde internet- en telefoonabonnementen.
Bij sommige mensen duurt het maanden voordat je eindelijk bent aangesloten. Anderen klagen over de slechte kwaliteit van de verbinding. Ook aan de administratie schort veel: afschrijvingen voor een oud ADSL-abonnement houden niet op als het nieuwe InternetPlusBellen-abonnement al is ingegaan.
Als je problemen hebt, betaal je je soms blauw aan de helpdesk en echt helpen doet het ook al niet. En als je na maandenlange problemen het opgeeft en ervan af wil, dan blijkt dat ook een probleem te zijn.
Directeur Robin Clements reageerde in de Verlenging op het grote aantal klachten.