Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Verlenging: na een jaar geen bereik meer via Vodafone

16-09-2006
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Heel veel mailtjes en brieven hebben we deze zomer binnen gekregen. Bijvoorbeeld van  mevrouw Laan den Ottolander. Zij heeft ruzie met haar telefoonprovider, Vodafone.
Mevrouw Laan den Ottolander had een 2 jarig abonnement van Vodafone afgesloten. Gedurende 1 jaar was er niks mis mee en was de ontvangst zowel binnen als buiten goed. Echter sinds 4 maanden heeft ze binnenshuis geen ontvangst meer. Dus wil mevrouw van het contract af. Want ze heeft er niks meer aan. Maar Vodafone weigert dit.
Ook aan ons wil Vodafone helaas niet direct de toezegging doen dat ze het contract gaan ontbinden. Ze willen eerst iemand langs sturen om het signaal te meten. Dat gaat maandag of dinsdag gebeuren. Mocht dat signaal inderdaad onvoldoende zijn, dan belooft Vodafone voor een passende oplossing te zorgen. Welke dat is, wilde Vodafone nog niet zeggen. Wij gaan er van uit dat het contract dan gewoon ontbonden zal worden. Mocht dat niet zo zijn, dan moet ze volgens Stichting De Ombudsman de zaak aankaarten bij de geschillencommissie en dan krijgen ze zeker gelijk. Wij blijven dit volgen.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor