Verlenging: na een jaar geen bereik meer via Vodafone
16-09-2006
• leestijd 1 minuten
Heel veel mailtjes en brieven hebben we deze zomer binnen gekregen. Bijvoorbeeld van mevrouw Laan den Ottolander. Zij heeft ruzie met haar telefoonprovider, Vodafone.
Mevrouw Laan den Ottolander had een 2 jarig abonnement van Vodafone afgesloten. Gedurende 1 jaar was er niks mis mee en was de ontvangst zowel binnen als buiten goed. Echter sinds 4 maanden heeft ze binnenshuis geen ontvangst meer. Dus wil mevrouw van het contract af. Want ze heeft er niks meer aan. Maar Vodafone weigert dit.
Ook aan ons wil Vodafone helaas niet direct de toezegging doen dat ze het contract gaan ontbinden. Ze willen eerst iemand langs sturen om het signaal te meten. Dat gaat maandag of dinsdag gebeuren. Mocht dat signaal inderdaad onvoldoende zijn, dan belooft Vodafone voor een passende oplossing te zorgen. Welke dat is, wilde Vodafone nog niet zeggen. Wij gaan er van uit dat het contract dan gewoon ontbonden zal worden. Mocht dat niet zo zijn, dan moet ze volgens Stichting De Ombudsman de zaak aankaarten bij de geschillencommissie en dan krijgen ze zeker gelijk. Wij blijven dit volgen.