Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Verlenging: Kassa-site wint internationale prijs!

30-09-2006
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
De website van het consumentenprogramma Kassa heeft de Prix Italia 2006 gewonnen. Dat is een internationale prijs die jaarlijks wordt toegekend aan radio- en televisieprogramma's of websites.
Kassa kreeg vooral lof van de jury voor het interactieve gedeelte van de site waar consumenten met elkaar kunnen communiceren over problemen. Ook technisch zit de site volgens de jury goed in elkaar. De website werd eerder in Nederland al bekroond met de Spin-Award voor de beste website van het land.
De site van Kassa trekt maandelijks 1,2 miljoen unieke bezoekers. De bijbehorende nieuwsbrief wordt twee keer per week verstuurd aan 120 duizend abonnees.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor