Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verleidingstechnieken in de supermarkt

23-11-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
81 keer bekeken
  •  
Fallback image for card
In de supermarkt van de toekomst weten ze meer van uw koopgedrag dan uzelf.
Wie boodschappen doet, heeft vast wel in de reclamefolders gekeken naar de aanbiedingen. 3 halen, 2 betalen, veel mensen gaan er speciaal voor naar de winkel.
Maar hoe zou het zijn als je voor of tijdens het winkelen op maat gemaakte aanbiedingen krijgt toegestuurd? In Duitsland staat al een futuristische supermarkt die haar klanten op maat bediend.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor