Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Verkooptrucs, waarom trappen we erin?

15-04-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Een simpele vraag kan consumenten al verleiden tot een aankoop of een gulle gift. Eenmaal in gesprek wordt het lastig om weerstand te bieden aan verkooptrucs.Dat blijkt uit onderzoek van onder meer de Universiteit van Utrecht. 
Een gesprek  over verkooptrucs met consumentenpsycholoog Bob Fennis, hij leidde het onderzoek.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor