Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Veel klachten over producten en service Ikea'

28-01-2021
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
2370 keer bekeken
  •  
IKEA 930x520
Het regent al weken klachten over Ikea, meldt het AD. Een woordvoerder van het woonwarenhuis erkent dat er problemen zijn en spreekt van een "ongekend hoge vraag naar producten."
"De huidige coronasituatie vraagt ongekend veel van onze operatie en brengt grote uitdagingen met zich mee", aldus de woordvoerder. Volgens het AD gaan de klachten onder meer over producten die niet of kapot worden geleverd, terugbetalingen die achterblijven en een klantenservice die van de aardbodem verdwenen lijkt.

Veel online klachtmeldingen

Op basis van ruim 10.000 recensies op Trustpilot scoort het woonwarenhuis een 1,6 op een schaal van 5. Ook op Klacht.nl lieten honderden teleurgestelde Ikea-klanten van zich horen en op het digitale Klachtenkompas van de Consumentenbond zijn de afgelopen 12 maanden bijna 250 klachten ingediend.

Meer over:

klachten, ikea
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!