Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Je belt de belasting telefoon op met een voor jouw belangrijke vraag. Je twijfelt namelijk of jouw gedachten over deze vraag wel de juiste is. Je krijgt gelukkig contact met iemand en stelt hem of haar jouw vraag. Het is voor diegene aan de andere kant van de telefoon ook een moeilijke kwestie en die gaat op informatie uit. Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat het antwoord dat je krijgt niet helemaal of helemaal niet het juiste antwoord is. De moraal van dit verhaal is dan ook deze geloof niet altijd het antwoord dat je krijgt maar ga naar een belasting deskundige in de publieke sector dat werkt vele malen beter.
Of je krijgt te horen dat je het op internet kan vinden terwijl je als je het opzoekt niet de juiste antwoord vind of heel onduidelijk.
Ik heb er gewerkt, maar het is er hel. Het klantcontact is leuk, maar je wordt er stiekem afgeluisterd en constant op je vingers getikt. Wat de ene leidinggevende fantastisch vindt, wordt door de volgende compleet afgemaakt. Eerst een zware opleiding van 9 weken en dan kom je op de afdeling zoals die intern genoemd wordt: intensieve menshouderij. De meesten halen dat echter al niet. In vaste dienst kom je niet, je blijft voor een uitzendbureau werken voor nog geen 12 euro bruto per uur en ze proberen je ook nog steeds te naaien met je uren. Geen wonder dat ze te weinig mensen hebben. Als de staatssecretaris echt iets wil veranderen, geef de medewerkers dan een vaste baan met een fatsoenlijk, marktconform, salaris. Zo hou je je mensen binnen in je organisatie
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!