Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

UPC compenseert gedupeerden Mediabox

12-12-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
UPC-Horizon-Mediabox.jpg
Naar aanleiding van problemen met de Horizon Mediabox gaat UPC gedupeerde klanten compenseren. Het kastje voor televisie-, internet- en/of telefoondiensten vertoonde bij sommige klanten kuren. Mensen die geen telefoon, internet of tv konden gebruiken krijgen abonnementsgeld terug, conform de UPC-Garantieregeling. Zo krijgen klanten die geen HD-tv ontvangst hadden het bedrag terug dat ze extra betaalden om in HD te kunnen kijken.
Bond en UPC maken afspraken
Afgelopen week heeft de Consumentenbond met UPC rond de tafel gezeten. De provider heeft de bond beloften gedaan over het oplossen van klachten over de Horizon Mediabox. Volgens UPC is het lek boven: een firmwareupdate medio december moet problemen met tv-ontvangst verhelpen. Ook zouden klachten over het helemaal niet kunnen gebruiken van internet, tv of telefoon inmiddels zijn opgelost.
Info op UPC-site
Klanten die problemen ondervinden met de Horizon Mediabox kunnen desgewenst terug naar hun oude UPC-dienst of naar een UPC 'Alles in 1 voordeelpakket' met 30 of 60 Mb. UPC heeft op zijn website informatie over de compensatie gepubliceerd.
Bronnen: UPC / Consumentenbond
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor