Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Kassa is er weer op zaterdag 4 januari met de Belbusspecial!

Ultieme klachten top 3 seizoen 2007 – 2008

27-05-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Fallback image for card
Kassa telde alle klachten van het hele afgelopen seizoen op en kwam tot de ultieme klachten top 3. Over wie kwamen er de meeste klachten binnen?
  • Op een gedeelde nummer 3 staat provider @Home en automerk Fiat Stilo. De afbrekende veren van de Fiat Stilo behandelden we op 12 januari dit jaar. Vervolgens kregen we zoveel reacties van mensen met dezelfde klachten binnen, dat de 5 volgende weken Fiat Stilo steevast op nummer 1 eindigde in onze Top 3 met meeste klachten. Gelukkig heeft het ook nog effect gehad: Begin februari heeft Fiat een terugroep actie ingesteld voor Stilo’s van bouwjaar 2001 tot 2006. Deze wagens kregen van Fiat een kosteloze modificatie van de voorveren.12 januari en 9 februari
  • Op nummer 2 staat een goede bekende van ons: Orange. Gedurende het hele jaar stond de provider vaak op de derde plaats in onze Top 3. Nadat we op 15 maart aandacht besteedde aan deze klachtenstroom, stond Orange maar liefst 6 weken achter elkaar op nummer 1.15 maart
  • En overduidelijk op nummer 1 is  KPN/ Planet/ HetNet. Afgelopen zaterdag hebben we er al uitgebreid aandacht besteed. En terecht dus. Van alle afgelopen uitzendingen is het maar 1 keer voorgekomen dat KPN NIET in de Top 3 was terug te vinden. Maar liefst 16 keer stond de provider op nummer 2 en 10 keer op de nummer 1.
12 januari en 9 februari
15 maart
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor