Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Twitterhotel in Maastricht

29-06-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
4413675.jpg
Het Townhouse Hotel in Maastricht het eerste zogenaamde twitterhotel in Nederland. Het hotel gebruikt de populaire internetdienst om te communiceren met de gasten.
De gasten kunnen onder andere roomservice bestellen en de gewenste wektijd doorgeven via Twitter. Het gebruik van Twitter zorgt er niet voor dat de reguliere manier van communiceren in het hotel verandert. Volgens de directie moet het gezien worden als een extra service.
Bron: Telegraaf Digitaal
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor