Heb je een vraag, suggestie of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier. Lees onze spelregels.
Zojuist gebeld door Webhosting Nederland (webhostingnederland.com) met dus hetzelfde verhaal. Iemand zou hun verzocht hebben om onze domeinnaam, maar met extensie .info (wij hebben zelf .nl) te registreren en zij wilden bij ons controleren of wij het daarmee eens zijn. Dan kunnen wij hem laten blokkeren, beweerde hij. Toen ik doorvroeg en allerlei argumenten aangaf om aan te geven dat zijn verhaal niet klopte, werd er opeens opgehangen en niet meer teruggebeld. Toen ik daarna ging googlen kwam ik dit verhaal tegen. Het bedrijf is dus nog steeds bezig met deze kwalijke praktijken. Zeer kwalijk omdat helaas veel ondernemers helaas niet veel weten over hun domeinnaam. Zou goed zijn als hier maar weer eens aandacht aan zou worden besteedt.
Ik heb mijn zaak inmiddels glansrijk gewonnen zoals verwacht. Onze hipsters hebben geen poot om op te staan en mogen me de volledige (ook alle advocaat kosten) vergoeden. Dus geen 1000 euri van mij en ruim 1500 euro aan kosten retour. Op deze manier wordt het wel een stukkie minder interessant voor ze. Dus ben je gedupeerd...NIET BETALEN. Je krijgt te maken met incasso ellende, intimidatie en uiteindelijk waarschijnlijk een rechtszaak,maar die beginnen ze meer en meer allemaal te verliezen. Tip, neem contact op met die advocaat genoemd in het filmpje, ze kunnen je echt verder helpen. Hou in je achterhoofd, het zijn maar net volwassen ex rechtenstudentjes. Veel gelul, weinig wol..laat je niet bangmaken!
Beste AM-FM, Momenteel ben ik bezig met het dossier van mijn moeder. Ik heb al een behoorlijke correspondentie opgebouwd. Trademark Office lijkt voornoemde studenten in dienst te nemen om hele dagen wouwelverhalen terug te typen. Dat gezegd hebbende ben ik onder de indruk van de tijd die ze steken in het semi-inhoudelijk reageren op mijn punten. Enfin. Er is volgens mij één zwak punt in mijn potientiële zaak voor de rechter namelijk dat ik ook niet aan kan tonen wat er in het verkoopgesprek gezegd is. Dit feit is de grond op basis waarvan dwaling moet worden aangetoond. Ik vroeg mij af hoe hier in uw zaak mee om is gegaan. Heeft de rechter uw losse verklaring dat u bent overgehaald met valse beloftes geaccepteerd? Of was er een andere grond op basis waarvan u de zaak heeft gewonnen. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Als u in de gelegenheid bent om per mail naar mij te reageren dank ik u bij voorbaat hartelijk. Dit kan op: bjarts@gmail.com of telefonisch als dit makkelijker is 0611921067 Met vriendelijke groet, Ben Arts
Wat is de huidige status? Ik ben nml afgelopen week gebeld en was helaas niet op de hoogte van deze wanpraktijken en heb me dus onder druk laten zetten en ben "akkoord" gegaan met de 5jaar termijn om het intellectueel eigendom terug te nemen. Ik heb nog niets betaald. Wel, foute, factuur binnen plus de zogenaamde gemaakte afspraken. Hoe kan dit bedrijf hier nog steeds mee wegkomen na KASSA en een advocatenkantoor die hier vol op zit? Wat is nu een goed advies?
Niets betalen en een brief sturen waarin je ze verteld dat er sprake is van bedrog/dwaling. Bereid je wel voor op een juridische strijd, je bent niet zomaar van deze hyena's af..
Gewoon het recht in eigen hand nemen.. Ik begrijp niet dat mensen dat niet doen.. Je wordt toch compleet in de steek gelaten door politie en justitie en de idioten gaan gewoon door? Nederland is een luilekkerland voor dit soort imbecielen. Leuk dat programma's als Kassa enz. er aandacht aan besteden, maar tot meer dan een machteloos kletspraatje met dergelijke figuren komt het toch niet?
Goedemiddag Wij hebben 15dec. met veel belangstelling de uitzending van Kassa gevolgd, zeker het gedeelte over Trademark. Wij zijn zelf ook gedupeerden. De gehele zaak heeft ons zeer veel stress opgeleverd.Ik kan u verzekeren dat De firma Trademark zeer bedreigend en intimiderend overkomt in het contact.Als eerste zou ik iedereen er op willen wijzen dat een telefonisch contract afgesloten als bedrijf niet de bedenktijd kent die je als particulier hebt. De dag na afsluiting hebben we direct contact opgenomen om tot ontbinding over te gaan, maar dat was niet mogelijk. In de telefonische contacten zijn ze zeer klantonvriendelijk. Ze hebben tot 5 keer toe de verbinding onderbroken en de volgende keer de hoorn ernaast gelegd. Dit gaf me overigens wel de kans om mijn verhaal te doen.Daarna ben ik een keer of 5 gebeld en kreeg ik een wachtmuziekje te horen, treiter telefoontjes dus. Gelukkig heb ik dit allemaal wel op de band opgenomen. Hierna was voor ons de maat vol. We hebben ons aangesloten bij de collectieve actie II van de advocaten dhr. Thiele en mevr. Nagessersing. Gelukkig had ik een dossier opgebouwd van alle correspondentie en de bandopnames. We zijn gedagvaard voor een zitting in september, maar toen bleek dat ze de dagvaarding niet hadden doorgezet. Dus we zitten nu in de procedure van collectieve actie II. Het is duidelijk dat Trademark op alle mogelijke manieren probeert om de zaak te traineren. Collectieve actie III is intussen ook opgestart. We moeten nu verder afwachten. Wat me duidelijk stoort aan deze zaak is dat een bedrijf als Trademark nog steeds door kan gaan met deze oplichtingspraktijken. Het lijkt me dat officiële instanties hier een duidelijker standpunt in moeten nemen.Rigtje Sikkema
Beste, ik hoor ook bij de kleine ondernemers die door Trademark Office zo geraffineerd is benaderd en ja, erin getrapt. Zelfde avond afgemeld, maar er onderuit willen, kan volgens Trademark Office voor consumenten en niet voor ondernemers. Ik ben daarna benaderd over mijn openstaande post door één van de medewerkers, en dat gesprek was zoooooo intimiderend, zo gemeen, zo onfatsoenlijk dat ik het gesprek heb beïndigd. Later nog gebeld door een aardige medewerker, waar een gesprek mee te voeren was. Aangegeven dat ik niet ga betalen, ook geen annuleringsbedrag. Ik zie de deurwaarder en daarna de gang naar de rechter wel tegemoet. Ik heb inmiddels alles, alle namen en verloop vam de gesprekke, vastgelegd in een dossier. Zij hebben overigens niets gezegd over 60,= verlengingskosten. Ik zal geen cent betalen aan Trademark Office. Ik durf de gang naar de rechter wel aan. Maar ik wil jullie wel laten weten dat ik gedupeerd ben, zodat jullie mijn zaak mee kunnen nemen in de aantallen die bij jullie binnen komen. Vragen over de inhoud van mijn dossier? Laat het me gerust weten. Hartelijke groet, Louise de Bok www.bokhof.nl
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!