Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!
Toezeggingen KPN
31-05-2008
•
leestijd 1 minuten
•
74 keer bekeken
•
KPN–directeur Jacob Middeldorp gaf in Kassa aan dat hij er alles aan wil doen om de klachtenafhandeling te verbeteren. Ook zullen de klachten die bij Kassa dit seizoen zijn binnengekomen en nog niet zijn opgelost, snel worden afgehandeld via een speciaal e-mail-adres.
Dit zijn de toezeggingen:
1. Wachttijden blijven maximaal halve minuut
2. 95 % van de vragen en problemen zullen direct door de callcentermedewerker worden opgelost
3. 90 % van de hardnekkige klachten worden binnen 14 dagen door een speciaal team opgelost
4. De klant krijgt een vergoeding voor gemaakte belkosten
De mensen die dit seizoen bij Kassa geklaagd hebben en van wie het probleem nog niet is opgelost kunnen mailen aan:
kassaklachten@kpn.com